گوگل ابزار جدیدی را به جستجوگر محلی خود میافزاید
گوگل ابزار مجانی را عرضه کرده است که به بنگاههای تجاری این امکان را میدهد تا به اضافه کردن و یا ویرایش کردن لیست اطلاعات تجاری خود همچون ساعت کار اداری و آدرس در نتایج جستجوی محلی گوگل بپردازند.
به گزارش بخش خبر تراشه، گوگل، پیشرو در بخش جستجوگرهای اینترنتی دو هفته قبل اعلام کرد که این ابزار جدید تنها برای کسبوکارهای واقع در ایالات متحده در دسترس میباشد. این سرویس برای بنگاههای تجاری که دارای سایت اینترنتی نمیباشند میتواند بسیار مورد اسفاده قرار گیرد.
هدف فراهمکنندهای جستجوی اینترنتی این است تا کاربران بتوانند با استفاده از جستجوی محلی به یافتن رستورانها، فروشگاهها یا خدماتهایی همچون خشکشوییها یا لولهکشیهای اطراف محل زندگی خود بپردازند.
در حال حاضر جستجوی محلی یک بازار رقابتی بین جستجوگرهای اینترنتی بوجود آورده است همانطور که شرکتها چشم به بهرهوری از تبلیغات مرتبط جستجو دوختهاند
0 Comments:
Post a Comment
<< Home